administratie.ro

eurourbanism.ro

agroaliment.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

Miercuri, 08 Iulie 2009

ADEVARUL: "De unde provin noile nume a 8 statii de metrou"

„Atentie, se inchid usile! Urmeaza statia Petrache Poenaru“. Nu este o greseala, este noul nume al statiei Semanatoarea.Statiile Semanatoarea, Armata Poporului, Industriilor, Depoul IMGB, IMGB, Laromet, Policolor si Linia de Centura poarta acum numele unor ingineri sau ale unor bulevarde.

Miercuri, 08 Iulie 2009

GARDIANUL: "Taxa de utilizare a infrastructurii feroviare - majorata cu 200% pentru operatorii privati"

Secretarul general al Asociatiei Industriei Feroviare din Romania (AIFR), Stefan Roseanu, ne-a declarat ca Ministerul Transporturilor pregateste majorarea taxei de utilizare a infrastructurii feroviare pentru operatorii privati cu pana la 200%. ”In hotararea de Guvern privind aprobarea actului aditional pe acest an la contractul de activitate al companiei CFR SA pentru perioada 2008-2011 este prevazuta mutarea obligatiilor financiare din sfera statului catre operatorii privati. Ministerul Transporturilor urmareste marirea taxei pentru utilizare a infrastructurii pentru a acoperi diferenta de TUI neincasat din cele aproximativ 300 de trenuri suspendate de CFR de la inceputul anului pana in prezent

Luni, 06 Iulie 2009

COTIDIANUL: "RATB vrea sa schimbe parbrizele troleibuzelor din cauza huliganilor"

Geamurile autobuzelor, tramvaielor sau troleibuzelor au fost sparte de catre galeriile echipelor de fotbal, din cauza accidentelor usoare sau de calatori.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) vrea sa cumpere anul acesta 3 parbrize si o luneta pentru troleibuzele IRISBUS. Potrivit directorului RATB, Gheorghe Aron, cauzele care au dus la schimbarea parbrizelor sunt: accidentele usoare din trafic, dar si violenta huliganilor.


Luni, 06 Iulie 2009

CURIERUL NATIONAL: "BEI ne imprumuta cu 370 mil. euro pentru linia de metrou Drumul Taberei-Universitate"

Banca Europeana pentru Investitii (BEI) a aprobat acordarea unei transe de imprumut in valoare de 370 mil. euro pentru constructia liniei de metrou Drumul Taberei-Universitate, a anuntat, sambata, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu. El a aratat ca autoritatile doresc sa "extinda" finantarea si pentru anii urmatori, astfel incat sa fie asigurate fonduri suficiente pentru realizarea proiectului.

Luni, 06 Iulie 2009

Finalizarea sistemului de transport cu metroul in Bucuresti ar costa opt miliarde euro

metrou-bucuresti.jpgMinistrul Transporturilor si Infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat, sambata, ca proiectul de realizare a tuturor magistralelor de metrou din Bucuresti, corelate cu inelul feroviar al Capitalei, ar costa circa opt miliarde de euro.
Proiectul include magistrala de metrou Piata Victoriei - Otopeni, magistrala V - Drumul Taberei-Universitate-Pantelimon, magistrala VII - Rahova-Colentina si realizarea inelului feroviar care va inconjura Bucurestiul, urmand ca acesta sa aiba opriri in principalele gari limitrofe ale Bucurestiului.

Luni, 06 Iulie 2009

Sindicatele din CFR propun trecerea transportului greu pe calea ferata

tren-marfa.jpgSindicalistii din cadrul Companiei CFR Marfa considera ca o solutie in rezolvarea problemelor cu care se confrunta acest sector ar putea fi trecerea transportului greu de marfuri de pe drumurile publice pe caile ferate, dupa modelul altor tari din Uniunea Europeana (UE).


Vineri, 03 Iulie 2009

COTIDIANUL: "Berceanu va pune taxa pe autostrada Bucuresti-Constanta"

In locul unei viniete generale care sa permita accesul pe autostrazi, model similar actualei roviniete si aplicat in Austria sau in Ungaria, ministrul Transporturilor vorbeste de o taxa de autostrada, platita la fiecare drum, varianta mult mai scumpa, folosita spre exemplu de Italia.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, este decis sa introduca o taxa de autostrada, numai ca deocamdata nu prea are pe ce. Situatia se va schimba din 2011, cand Berceanu estimeaza ca va fi terminata autostrada Bucuresti-Constanta, prima facuta cap-coada in Romania in ultimii 20 de ani.

Miercuri, 01 Iulie 2009

COTIDIANUL: "Bucurestiul va avea o linie de transport turistic"

Linia de transport va lega 17 puncte de interes turistic, printre care si monumente, muzee, parcuri, dar si restaurante cu specific romanesc.
Linia turistica ar urma sa acopere obiectivele situate pe traseul avand ca reper axele N-S si E-V si un numar de 17 puncte zonale de interes turistic, au decis consilierii generali ai Capitalei.

Marti, 30 Iunie 2009

RATB va achizitiona in urmatorii ani 150 de troleibuze noi

troleibuz.jpgRATB va achizitiona, in urmatorii ani, 150 de troleibuze noi, caietul de sarcini va fi elaborat in luna iulie iar licitatia se va desfasura pana la sfarsitul acestui an, a declarat directorul Regiei, Gheorghe Aron.
"Practic, noi avem aprobarea Consiliului General pentru aceasta achizitie si intentionam sa le achizitionam in urmatorii trei ani, in functie de resursele financiare. De exemplu, anul acesta pentru achizitii avem alocate doar 18 milioane lei", a declarat Gheorghe Aron.


Joi, 25 Iunie 2009

ADEVARUL: “Primul autobuz ecologic din Romania trage pe dreapta”

Proiectul experimental privind dezvoltarea transportului public „eco“ din Ploiesti a ajuns la final inainte de termenul prevazut. Singurul vehicul care foloseste un amestec de motorina si ulei de rapita va mai circula in sistem bio numai cateva zile.Combustibilul bio a fost asigurat gratie unei sponsorizari. Pana la urmatoarea donatie, autobuzul va folosi numai carburant traditional.



<<<  Pagina 2 / 10  >>>


 


EDITORIAL
Mama crizei gunoaielor
ionita sorin.jpg
"In 2006, Romania a finalizat negocierile pe capitolul Mediu cu promisiunea grandioasa ca va inchide pana in 15 iulie 2009 toate gropile de gunoi neconforme cu standardele UE."
Daca bagati de seama, 15 iulie este maine. Dupa cum banuiesc deja cei care stiu maniera romaneasca de guvernare, pana acum nu s-a facut mare lucru, totul fiind lasat pe ultimul moment. La ora asta, Romania mai are aproximativ 2.300 de depozite traditionale, primitive, din care vreo 50 a par tin marilor orase.
Un editorial de Sorin Ionita publicat in Evenimentul Zilei. » Citeste
The RedPoint
ANALIZA
Charisma & Primavera - eficacitate in administratia publica
charisma_cutie.png
Adoptarea solutiilor informatice integrate care sa permita gestionarea unitara a activitatilor unei institutii publice, de la cele financiar - contabile, bugetare si pana la resurese umane si management de proiect, reprezinta deopotriva alinierea la standardele europene si cresterea eficacitatii acestor institutii. » Citeste
lexus
COMPANIA SAPTAMANII
Novensys - specialistul care integreaza solutii inteligente pentru managementul informatiei
novensys.jpg
Novensys este unul dintre cei mai importanti integratori de solutii complete pentru managementul informatiei din Romania. Novensys ofera seriviicii de consultanta, dezvoltare, implementare si customizare solutii software precum si solutii dezvoltate inhouse.
Portofoliul Novensys reuneste solutii integrate pentru managementul resurselor unei organizatii, BPA, BI, CRM precum si solutii pentru automatizarea proceselor de business, de la sisteme hardware, consumabile si infrastructura hardware la platforme software. » Citeste
INTERVIU
"Ghiseul Unic in Administratia Publica - schimba stilul si sistemul"
niculae_mary.jpg
Afirma Mary Niculae, Director al companiei CG&GC Software Solutions, intr-un interviu acordat in exclusivitate Portalului National de Administratie Publica.

Aceasta detaliaza avantajele aduse de introducerea sistemului de Ghiseu Unic in institutiile administratiei publice, influenta asupra modernizarii stilului de lucru in aceste institutii si modul in care el contribuie la realizarea unui control riguros al resurselor. » Citeste
EVENIMENT
O noua companie feroviara ar putea lua fiinta in Romania
tren.jpg
Subsecretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Constantin Axinia, a anuntat la Radio France International ca o noua companie feroviara ar putea lua fiinta in Romania, companie care va avea vagoane compacte - de dormit, restaurant - si care va face legatura intre orasele principale din tara.
"Vor fi introduse in circulatie trenuri compacte de vagoane de dormit. Va aparea o societate de transport feroviar , numai cu vagoane de dormit si cu vagoane restaurant, care vor face legatura intre principalele orase din tara, spre exemplu Timisoara cu Bucurestiul, Constanta cu Iasiul, Iasiul cu Clujul", a sustinut Constantin Axinia. » Citeste

Vizitatori
counter