administratie.ro

eurourbanism.ro

agroaliment.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

Data publicarii: Miercuri, 23 Septembrie 2009 Alte articole din Companii
 

"Declaratia noastra de misiune este sa furnizam solutii tehnologice in beneficiul clientilor, fara a lua in considerare efortul de a gasi solutia optima care aduce profit ambelor parti"

bodea_corneliu.jpgAfirma Corneliu Bodea, Vicepresedintele companiei ADREM INVEST, intr-un interviu acordat in exclusivitate Portalului National de Administratie Publica, www.Administratie.ro. Acesta subliniaza ca strategia de minimizare a efectelor crizei aplicata de Adrem Invest a dat rezultate excelente si a dus la o crestere substantiala a veniturilor si la o consolidare globala a structurii acestora.





- Adrem Invest si-a inceput activitatea pe piata romaneasca de profil in urma cu aproximativ 17 ani. Care este principalul obiect de activitate al companiei pe care o reprezentati si care au fost cele mai importante etape de dezvoltare din istoria Adrem?
- Compania Adrem Invest a fost infiintata in anul 1992. Obiectul de activitate initial al Adrem Invest a fost proiectarea si executia de instalatii industriale de tehnica vidului. Tehnica vidului a reprezentat, in primii 7 ani de dezvoltare ai companiei, principalul obiect de activitate bazandu-se pe competenta fondatorului companiei domnul Adrian Bodea. Din anul 1999, domeniul de activitate al companiei s-a largit prin lansarea unor produse complexe de automatizare in domeniul distributiei de energie electrica. In acest fel, Adrem Invest a pasit in noul mileniu avand doua obiecte principale de activitate, sensibil egale ca pondere in cifra de afaceri a companiei: proiectarea si executia instalatiilor complexe de tehnica vidului si automatizari industriale.
Incepand din anul 2007, pe considerente de ordin strategic, Adrem Invest a decis adaugarea unei noi componente de business investind in preluarea de la unul din marii distribuitori de energie electrica din Romania a activitatii de citire contori initial si montare-demontare, verificare contori ulterior. Acestea au fost principalele etape de dezvoltare care au dus la consolidarea unei companii cu o cifra de afaceri de aproximativ 20 de milioane Euro si circa 500 de angajati.

- Ce ne puteti spune despre oferta de servicii a companiei? Ce fel de solutii oferiti clientilor si beneficiarilor dumneavoastra? Catre ce domenii de activitate va indreptati atentia, din acest punct de vedere?
- Structura Adrem Invest este despartita in 3 divizii: Divizia de Ingineria Proceselor, Divizia de Automatizari si Divizia de Servicii Integrate. In cadrul primelor doua divizii ofeim, in general, solutii "la cheie" clientilor nostri pornind uneori din faza de studiu de fezabilitate si terminand cu contracte de service si intretinere ale instalatiilor sau sistemelor pe care le realizam. In cadrul Diviziei de Servicii Integrate oferim exclusiv servicii care, in prezent se adreseaza distributiei de energie electrica, dorind sa extindem activitatea acestei divizii si la alte tipuri de servicii alese pe baza principiului "economies of scope".

- Oferiti si asistenta tehnica de specialitate clientilor dumneavoastra?
- Adrem Invest se preocupa de completarea produselor pe care le ofera clientilor printr-o gama de alte servicii sau produse orientandu-se in acest fel spre a oferi solutii "la cheie" si spre a deveni indispensabili acestora.

- Care este misiunea Adrem Invest in Romania si cati clienti se afla in portofoliul companiei? Ne puteti da cateva exemple de companii cu care ati colaborat, atat pe plan national, cat si international?
- Declaratia noastra de misiune este sa furnizam solutii tehnologice in beneficiul clientilor, fara a lua in considerare efortul pentru a gasi solutia optima care aduce profit ambelor parti. Punem pe primul loc respectul pentru persoanele din interiorul si exteriorul organizatiei.
In cele ce urmeaza mentionam cativa dintre clientii cu care am colaborat de-a lungul timpului: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA, Oltchim Rm. Valcea, CEZ (Rep. Ceha), Petrotel Lukoil, COS Targoviste, Romaero SA, SNTGN Transgaz SA Medias, AES Maritza Iztok Bulgaria, CVS Makina Insaat San. Ve Tic. Ltd. Sti. Turcia.

- Ati colaborat de-a lungul timpului cu institutii si companii prestigioase din diferite domenii de activitate. Care este planul de dezvoltare strategica a companiei pentru urmatoarea perioada de timp? Ce obiective importante, din acest punct de vedere, va propuneti?
- Din punct de vedere strategic, Adrem Invest aplica o strategie bazata pe competente. In acest sens una din preocuparile majore ale companiei este dezvoltarea personalului. In prezent ne aflam in plina desfasurare a unui plan de actiune strategica care vizeaza adaugarea noii componente de business conturata in Divizia de Servicii Integrate, tinta strategica fiind depasirea cifrei de afaceri de 20 milioane de Euro in anul 2010.
Pe fiecare dintre cele 3 divizii ale companiei exista programe detaliate de dezvoltare pe urmatorii 3 ani care vizeaza in principal consolidarea cresterii rapide din ultimii 5 ani si cresterea profitabilitatii activitatilor.

- Protejarea mediului inconjurator reprezinta o prioritate pentru Adrem Invest. Ce actiuni ati intreprins, in acest sens, in cadrul companiei?
- Prin activitatea proprie, impactul acesteia asupra mediului inconjurator este clar identificat si urmarit in cadrul sistemului integrat de calitate-mediu certificat de Lloyd's Register. O preocupare aparte a companiei noastre in ceea ce priveste mediul inconjurator, o constituie aplicarea celor mai noi tehnologii in ceea ce priveste realizarea instalatiilor si sistemelor pe care le furnizam clientilor. Dovada ne stau partenerii si furnizorii nostri externi dintre care amintim Bristol-Emerson, Baur, Whipp & Bourne, BOC Edwards, Morgan Schaffer.

- In ce fel a a fost afectat business-ul pe care il conduceti de criza economica pe care o traversam? Ce solutii pentru minimizarea efectelor crizei ati identificat? Sunteti de parere ca veniturile Adrem Invest de la sfarsitul acestui an vor fi afectate de recesiune?
- Trebuie mentionat ca Adrem Invest, tocmai ca o masura anticriza, a decis dezvoltarea noii Divizii de Servicii Integrate din dorinta de a alipi activitatilor bazate pe proiecte de investitii o alta activitate care sa aiba o dependenta minora de reducere a finantarilor investitionale. Acest lucru a dat rezultate si nu numai ca a limitat efectele crizei, dar a dus la o crestere solida a cifrei de afaceri si implicit a cash flow-ului companiei. Cu toate acestea, criza severa prin care trece economia mondiala a diminuat drastic proiectele pe care Divizia de Ingineria Proceselor le avea mai ales in industria metalurgica.
Fiind detinatorii unui patent international in sisteme de vidare a otelului, o parte importanta a cifrei de afaceri a companiei venea din industria metalurgica, industrie care a fost, poate, cel mai puternic afectata de actuala criza economica. In acest sens, desigur ca veniturile pe care Adrem Invest le va avea la sfarsitul acestui an vor fi afectate de absenta unor contracte importante din industria metalurgica.
Cu toate acestea, asa cum am mentionat mai devreme, strategia de minimizare a efectelor crizei, aplicata de Adrem Invest a dat rezultate si a dus chiar la o crestere substantiala a veniturilor si la o consolidare globala a structurii acestora. Ne uitam increzatori spre 2010, care speram ca va insemna pentru Adrem Invest o confirmare a strategiei generale de afaceri pe fondul revenirii la cresterea economica, care sa se traduca in satisfactii personale pentru toti membrii organizatiei noastre.


Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !


Alte articole din Companii





 


EDITORIAL
Mama crizei gunoaielor
ionita sorin.jpg
"In 2006, Romania a finalizat negocierile pe capitolul Mediu cu promisiunea grandioasa ca va inchide pana in 15 iulie 2009 toate gropile de gunoi neconforme cu standardele UE."
Daca bagati de seama, 15 iulie este maine. Dupa cum banuiesc deja cei care stiu maniera romaneasca de guvernare, pana acum nu s-a facut mare lucru, totul fiind lasat pe ultimul moment. La ora asta, Romania mai are aproximativ 2.300 de depozite traditionale, primitive, din care vreo 50 a par tin marilor orase.
Un editorial de Sorin Ionita publicat in Evenimentul Zilei. » Citeste
The RedPoint
ANALIZA
Charisma & Primavera - eficacitate in administratia publica
charisma_cutie.png
Adoptarea solutiilor informatice integrate care sa permita gestionarea unitara a activitatilor unei institutii publice, de la cele financiar - contabile, bugetare si pana la resurese umane si management de proiect, reprezinta deopotriva alinierea la standardele europene si cresterea eficacitatii acestor institutii. » Citeste
lexus
COMPANIA SAPTAMANII
Novensys - specialistul care integreaza solutii inteligente pentru managementul informatiei
novensys.jpg
Novensys este unul dintre cei mai importanti integratori de solutii complete pentru managementul informatiei din Romania. Novensys ofera seriviicii de consultanta, dezvoltare, implementare si customizare solutii software precum si solutii dezvoltate inhouse.
Portofoliul Novensys reuneste solutii integrate pentru managementul resurselor unei organizatii, BPA, BI, CRM precum si solutii pentru automatizarea proceselor de business, de la sisteme hardware, consumabile si infrastructura hardware la platforme software. » Citeste
INTERVIU
"Ghiseul Unic in Administratia Publica - schimba stilul si sistemul"
niculae_mary.jpg
Afirma Mary Niculae, Director al companiei CG&GC Software Solutions, intr-un interviu acordat in exclusivitate Portalului National de Administratie Publica.

Aceasta detaliaza avantajele aduse de introducerea sistemului de Ghiseu Unic in institutiile administratiei publice, influenta asupra modernizarii stilului de lucru in aceste institutii si modul in care el contribuie la realizarea unui control riguros al resurselor. » Citeste
EVENIMENT
O noua companie feroviara ar putea lua fiinta in Romania
tren.jpg
Subsecretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Constantin Axinia, a anuntat la Radio France International ca o noua companie feroviara ar putea lua fiinta in Romania, companie care va avea vagoane compacte - de dormit, restaurant - si care va face legatura intre orasele principale din tara.
"Vor fi introduse in circulatie trenuri compacte de vagoane de dormit. Va aparea o societate de transport feroviar , numai cu vagoane de dormit si cu vagoane restaurant, care vor face legatura intre principalele orase din tara, spre exemplu Timisoara cu Bucurestiul, Constanta cu Iasiul, Iasiul cu Clujul", a sustinut Constantin Axinia. » Citeste

Vizitatori
counter